Klantenservice

Garantie en klachten

DELIYA hanteert een garantietermijn van 30 dagen na ontvangst van het item.
Wij nemen retouren alleen in behandeling met een geldig aankoopbewijs.
De startdatum van deze garantieperiode is de datum genoemd op het aankoopbewijs.

Garantie
Wij maken onze producten met zorg en liefde en ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht het product ondanks zorgvuldige verpakking toch kapot aankomen kunt u ons een mail sturen met foto's van het kapotte product. Hierna kunt u dit product in de originele verpakking retourneren, waarna wij een nieuwe opsturen.

Verzending
Deze optie is voor eigen risico koper indien het pakket niet aankomt.
 
Verkleuring
LET OP! Wij bieden GEEN garantie op verkleuring.
Wij raden je aan om je sieraden af te doen tijdens het douchen,
slapen, sporten of andere vergelijkbare activiteiten.
Je kunt het beste je sieraden verzorgen door ze niet in contact te laten
komen met water, haarspray, parfum en/of bodylotion.
In sommige gevallen heeft de PH waarde van je huid ook invloed
op de verkleuring van de sieraden.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@Deliya.nl. Vervolgens zoeken we samen naar een passende oplossing!